Header Ads Widget

Responsive Advertisement

mere sang dhokha hogya e Haryanvi Bhajan

 बता ऐ मैं ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

Bta e mein eb ke jatan banau mere sang dhokha hogya e Haryanvi lokgeet


बता ऐ मैं ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

कदे गयी न राम सत्संग मैं, लगी रही ऐ घर के धंदे मैं 

फशी रही ऐ जान फंदे मैं, बखत का भी मौका होगया ऐ

ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

तीरथ करया ना ऐ भजन करया ना, धंधा करया ना ऐ कदे पेट बरया ना 

पैसा किसे के हाथ धर्या ना, हाथ का भी रोका होगया ऐ-२

ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

खुशगी ऐ मेरी अलमारी की ताली, बुढ़िया देवे ऐ भूढ़े ने गाली

हाथ मैं ऐ डंडा होगया ऐ 

ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

छोटा देवर मारग्या ताना, भाभी रीजन गया ऐ ना मान्या 

दुनिया दे रही मने ओलाना 

देवर का भी मौका होगया ऐ

बड़ी मुश्किल ते जाम्या छोरा, हुआ ऐ गबरू दिखावे ऐ डिटोरा

सारे कुनबे ते धरग्या धोरा-२ 

आज बहु आला हो गया ऐ  

बता ऐ मैं ईब के जतन बनाऊ मेरे संग धोखा होगया ऐ-४

eb ke jatan batau mere sang dhokha hogya e


Post a Comment

0 Comments