Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Jaccha Haryanvi Geet Jaccha Geet | Jaccha Haryanvi Geet | Jacha Ke Geet | Jaccha Baccha Geet | Jaccha Geet 2021 Jaccha Ke Geet | Jaccha Baccha Songs | Jaccha Baccha Ke Geet

1. हरयाणवी जच्चा बच्चा के गीत - जच्चा की चटोरी जीभ जलेबी मांगे से 

Jacha Ki Chatori Jeeb Jalebi Bhave Se Haryanvi Lok Geet

1. जच्चा की चटोरी जीभ जलेबी मांगे से-२

इसके सुसरे ने गहने धरर दो हे, सासु का ला दो मोल, जलेबी मांगे से-२
जच्चा की चटोरी जीभ जलेबी मांगे से-२

इसके जेठे ने गहने धरर दो हे, जेठानी का ला दो मोल, जलेबी मांगे से-२
जच्चा की चटोरी जीभ जलेबी मांगे से-२

इसके देवर ने गहने धरर दो हे, देवरानी का ला दो मोल, जलेबी मांगे से-२
जच्चा की चटोरी जीभ जलेबी मांगे से-२

इसके कण्ठे ने गहने धरर दो हे, ईब सारी बता दूँ खोल, जलेबी मांगे से-२

2. Chadar Mein Chamke Chand Laal Mera Rove Se Jaccha Geet 

चादर में चमके चाँद लाल मेरा रोवे
चादर में चमके चाँद लाल मेरा रोवे-२ ले ले ले ले सास रानी ले ले, तने दादी कह के बोले, लाल मेरा रोवे-२
चादर में चमके चाँद लाल मेरा रोवे-२

ले ले ले ले जेठानी रानी ले ले, तने ताई कह के बोले, लाल मेरा रोवे-२
चादर में चमके चाँद लाल मेरा रोवे-२

ले ले ले ले देवरानी रानी ले ले, तने चाची कह के बोले, लाल मेरा रोवे-२
चादर में चमके चाँद लाल मेरा रोवे-२

ले ले ले ले ननद रानी ले ले, तने बुआ कह के बोले, लाल मेरा रोवे-२

3. जच्चा छिप छिप करे इशारे, पिया आये जाओ पास हमारे 
 Jaccha Chhip Chhip Kare Ishare

जच्चा छिप छिप करे इशारे, पिया आये जाओ पास हमारे -2
क्या बहरे कान तुम्हारे, पिया आये जाओ पास हमारे

मने माँ हे बुलाई वो सासु ले आये-२
क्या बहरे कान तुम्हारे, पिया आये जाओ पास हमारे

मने भाभी बुलाई वो जेठानी ले आये-२
क्या बहरे कान तुम्हारे, पिया आये जाओ पास हमारे

मने बहिन बुलाई वो नन्दि ले आये-२
क्या बहरे कान तुम्हारे, पिया आये जाओ पास हमारे

मने भइआ बुलाये वो देवर ले आये-२
क्या बहरे कान तुम्हारे, पिया आये जाओ पास हमारे

4. भाज रीज के मैं सासु धोरे आयी, दायी ने बुला दे री, सास मेरी कड मैं दर्द से
Bhaj Reej Ke Mein Saasu Dhore Aayi

भाज रीज के मैं सासु धोरे आयी, दायी ने बुला दे री, सास मेरी कड मैं दर्द से
रात अँधेरी ऐ बहु ऐ मैंने कम दिखे से-२

भाज रीज मैं जेठानी धोरे आयी, दायी ने बुला दे ऐ, बाहन मेरी कड मैं दर्द से
छोरा याना ऐ, बहन उसकी आन्ख दुखे से-२

भाज रीज मैं देवरानी धोरे आयी, दायी ने बुला दे ऐ, बाहन मेरी कड मैं दर्द से
नयी नवेली ऐ बहन मैं तो राह न जानू-२

भाज रीज मैं तो नन्दी धोरे आयी, दायी ने बुला दे री, नन्द मेरी कड मैं दर्द से
यानि सी उम्र से री, भावज मैंने डर लागे से-२

भाज रीज के मैं छैला धोरे आयी, दायी ने बुला दे ओ, छैल तेरा घर उजड़े से-२
भेज रीज के वो दायी धोरे आया, एक बे चालिये री, दायी री मेरा घर उजड़े से

दायी आयी, देहल चुचकारी-२, छोरा जामा हो छैल तेरा घर बस गया से
दायी आयी, देहल चुचकारी-२ छोरी जामी हो छैल तेरा घर बस गया से

रोते ने सुनके वा, सास फेर भाजी आयी-२, थाली बजाऊ ऐ बहु ऐ मेरा पोता हुआ से-२
रोते ने सुनके ऐ, जेठानी भाजी आयी-२, पर्दा ताणु ऐ बहन मेरा बेटा हुआ से-२

छोरा याना ऐ, बहन उसकी आन्ख दुखे से-२
रोते ने सुनके ऐ, देवरानी भाजी आयी-२, पिलंग बिछआऊं ऐ बहन मेरा बेटा हुआ से-२

नयी नवेली ऐ बहन तू तो राह न जाने-२
रोते ने सुनके ऐ, वा नन्दी भाजी आयी-२, दुदी धोऊं री भावज मेरे होया से भतीजा-२

यानि सी उम्र की री, ननद तने डर लगे से -4


5. Kis Ne Bulayi Nandi, Kis Dhore Aayi

Kis Ne Bulayi Nandi, Kis Dhore Aayi
Kiske Jhugla Topi Lyayi

Bhai Ne Bulayi, Bhabhi Tere Dhore Aayi
Bhatije Ke Jugla Topi Lyayi

Meri Sandukh Mein Nandi Resam Ki Dori
Bandhu Ki Dono Bhan Bhayi

Dilha-2 Bandya Meine Nandi Ka Bhayi, Kash Ke Judi Nanad Hatili
Aadhi Raat, Pheher Ka Takda

Nanad Hatili Ne Rasiye Tudayi
Chupke-2 Nanadal Likadgi, Ho Li Sidhi Sasre Ki Rahi

Agad Padosan Bhujhan Lagi, Bhatije Ke Hon Mein Ke Ke Lyayi
Tumne to E Bebe Tum Thekri, Mein Apni E Jaan Bacha Ke Aayi


Post a Comment

0 Comments